مدیر اسبق رئال: نیمار می توانست مسی رئال مادرید باشد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یکی از مدیران اسبق باشگاه مادریدی با اعتراف به اشتباه مادریدی اعلام کرده که نیمار می توانست مسی رئال شود ولی به خاطر اشتباه سران رئال، او درنهایت نیمار بارسا شد

سایت گل- آلبرتو خیرالدس ، یکی از مدیران اسبق تیم پایه ای باشگاه رئال مادرید در طول سالهای 2000 تا 2006 و همچنین 2009 تا 2012 در صحبت هایی اعلام کرده که سران باشگاه رئال اشتباهی تاریخی را در تصمیم گیری برای نگاه نداشتن نیمار داسیلوا جونیور در باشگاه رئال مادرید مرتکب شدند. ماجرا از این قرار است که نیمار در ماه مارس سال 2006 برای دوره ای آزمایشی با تیم پایه ای باشگاه رئال تمرین می کرد ولی سران باشگاه مادریدی که حاضر به پرداخت 60 هزار یورو به مدیربرنامه های او نشدند، درنهایت این ستاره برزیلی را از دست دادند.

روزنامه آ.اس در گزارش روز 5شنبه خود به این نکته اشاره کرده بود که اعضای کادر فنی تیم پایه ای رئال مادرید که در آن زمان توسط خیرالدس و رامون مارتینس اداره می شد به شدت  این بازیکن نوجوان برزیلی را تحسین می کردند. خیرالدس در گفتگو با لا گرادریای کادنا سر گفت:« نیمار کاملا آماده بود تا دررئال مادرید بماند.او حتی با باشگاه رئال قرارداد هم بسته بود.نیمار با تیم های مختلف پایه ای رئال مادرید تمرین می کردو با گذشت زمان دیدیم که او تنها بازیکن متفاوتی است که در طول چندین سال دیده بودیم. اما سران باشگاه رئال مادرید او را نگه نداشتند و بدین ترتیب اشتباهی تاریخی را مرتکب شدیم. نیمار می توانست مسی رئال مادرید شود.»

درآن زمان واگنر ریبیرو مدیربرنامه های نیمار از سران رئال مادرید شصت هزار یورو برای انجام این انتقال خواسته بود ولی کارلوس مارتینس آلبورنوس که مدیر داخلی وقت باشگاه مادریدی بود حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای جذب یک بازیکن 14 ساله نشده بود وهمین شد که نیمار به سانتوس بازگشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 3:14 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 30559
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1